Post by fensgelnifinca on Mar 8, 2022 4:52:51 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Dead Ahead: Zombie Warfare ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Dead Ahead: Zombie Warfare IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ bedriegt oneindig geld ▞▞▞
▞▞▞ Dead Ahead: Zombie Warfare 2022 version ▞▞▞
Deze game zou geweldig leuk zijn, ware het niet voor een paar dingen: geen verhoging van het uithoudingsvermogen, advertenties uit de wazoo als je meer dan 10 minuten speeltijd wilt (je zult meer tijd besteden aan het bekijken van advertenties dan aan het spelen), en natuurlijk de altijd- presenteer een betaalmuur als u liever uw bankrekening doorzoekt dan advertenties te bekijken.ADVERTENTIES VOORUIT: ADVERT WARFARE. daar heb ik de titel voor je aangepast.
Te veel advertenties, ik betaal liever dan advertenties te zien
De game is erg leuk, hoewel het ongelooflijk moeilijk is, tenzij je geld uitgeeft, is het voor velen van ons tijd om te slijpen
lol
Dwingt je om een oud account te gebruiken als het er een detecteert, zelfs als je opnieuw wilt beginnen. Nu word ik halverwege het spel afgezet zonder enig idee wat ik aan het doen ben. Nee bedankt.
Al met al een geweldige game, een beetje een sleur maar over het algemeen nog steeds leuk. Ik ben echter een ernstige glitch tegengekomen waarbij wanneer ik een militaire kist open, ik steeds een glitched verf krijg die mijn spel zal crashen wanneer ik het verzamel. Het zal altijd verschijnen en het verdwijnt niet wanneer ik de app opnieuw open, en ik kan geen andere kratten openen. Het heeft mijn ervaring een beetje verpest.
Ik denk dat het spel na de eerste opname bijna onmogelijk te spelen is zonder te hoeven betalen voor extraatjes. Het feit dat je suggesties hebt voor het team om het niveau te verslaan, is best cool, maar dan begin je te beseffen dat je personages nodig hebt die je met geld moet kopen om niveaus te voltooien. Laat me niet beginnen over gevechtsverbeteringen, deze zijn voornamelijk voor de mensen die voorraadkaraktersquadrons gebruiken en het is een gok. Ik ben momenteel op niveau 7 en het is onmogelijk. Ik stopte met spelen.
Vreselijke snobistische ondersteuningservaring. Ik vind de game leuk, maar niet hoe ze hun klanten behandelen waar ze niet de moeite namen om te helpen bij problemen met de aankoop van games die ik tegenkwam.
Spel is erg uitdagend maar nog steeds leuk om te spelen
Leuk maar grindy om valuta te krijgen.
Dead Ahead: Zombie Warfare रणनीति hef
The Letter - Scary Horror Choice Visual Novel Game Hry na hrdinov vjc
Kan spelen zonder geld uit te geven. Dat is tegenwoordig echt een juweeltje
Dit zou een 5/5-game voor mij zijn geweest, al was het maar niet voor 1 groot probleem ... BRANDSTOF. Je krijgt elke 10 minuten 1 brandstof en elke fase verbruikt er 2, dus je moet wachten of een heleboel advertenties bekijken totdat je er genoeg van hebt. Dit is het type spel waarbij je VEEL moet grinden als je een gratis 2 speler bent, wat ik meestal niet erg vind. Maar het feit dat je niet alleen de podia moet vermalen voor munten om je eenheden op te waarderen, maar ook voor brandstof zodat je kunt blijven spelen, is een van de slechtste spelvergrendelingen.
Heel cool spel
Het beste spel ooit
Dead Ahead: Zombie Warfare Strategiya amy
Dead Ahead: Zombie Warfare रणनीति hef
Naar mijn bescheiden mening is deze game zo irritant als shit. Als je niet specifiek van het verdedigingsgenre houdt, wil je dit misschien verwijderen voordat je fase 2 hebt voltooid. Ik vond de tekenstijl leuk, maar het is ontzettend vervelend om de vroege stadia te spelen.
interessant spel, maar als je ongeveer 5 uur of meer speelt, raakt dit spel uit balans. je kunt niet genoeg middelen krijgen om die sterkere en sterkere zombie te bestrijden, zelfs als je die advertenties vaak ziet.
Als ik iets kan voorstellen voor de volgende update, is het de mogelijkheid om een willekeurig aantal of meerdere van dat item toe te voegen als het gaat om knutselen, want het is klote om 20 van dezelfde items in de winkel te maken en dezelfde animatie steeds opnieuw te bekijken en verder.....
Erg leuk, wordt wel meteen een uitdaging. Verder is het een leuk spel. (Update) alle deals die verschijnen zijn 50 dollar of meer, ik wil niet zoveel uitgeven! Doe alsjeblieft een paar deals die 5 of 10 dollar waard zijn, meer mensen zullen items voor je kopen als het niet zo duur was!!! Te veel gedoe... (Nog een update) dus ja, ik ben zo goed als klaar met dit spel, niets anders dan een rechtstreekse geldklopperij, waarbij $50-pakketten worden verkocht met items die het helemaal niet waard zijn. JE BENT VRESELIJK!
Het spel is goed, het enige dat het moeilijk maakt door de 3e zone is een zware nadruk op grinden. Munten zijn te schaars en het voelt bijna alsof je echt geld moet uitgeven om de betere, niet-standaard eenheden te krijgen. Als er een manier is om die eenheden te verdienen zonder ze te kopen, heb ik het niet gezien
Echt een goed spel
Cool spel
Echt geweldig spel, het enige nadeel is het verschrikkelijke inkomen per niveau.
Dit spel is leuk en ik vind dit spel erg leuk, maar op een bepaald moment tijdens het spelen van dit spel wordt het veel te moeilijk om verder te komen omdat het te veel afhankelijk is van het uitgeven van echt geld. Het verkrijgen van munten naarmate je vordert, wordt gewoon een grap en het is niet de moeite waard om je tijd te gebruiken om een fase te voltooien. Dan is er het energiesysteem dat dit spel heeft. Het energiesysteem is gewoon oud en achterhaald en moet naar mijn mening worden verwijderd om spelers een snellere manier te geven om munten te verdienen dan alleen maar geld uit te geven om munten te krijgen.
Het spel zelf is heel leuk alleen zodra je bij de 2de locatie woord het bij niveau 20 tot 30+ in een keer ZO ONGELOVELIJK LASTIG
Dit is een behoorlijk goede game na lange jaren dat ze de game nog steeds updaten
Ik gaf het in het begin 5 sterren, maar nu geef ik het 4 omdat de honden of zombierenners gewoon rng worden als het gaat om het krijgen van 3 sterren, wanneer ik een teamlid stuur dat ik niet kan controleren naar waar ze gaan, in schermutselingen heb ik tenminste meer controle naar welke kant ze gaan, maar in de richting van de zombies die rennen, rennen ze me voorbij of in het midden van mijn troepen, wat zo irritant is, ik herstart en gebruikte al mijn gas en kan nog steeds niet krijg 3 sterren van hoe willekeurig het is
Dus laat ik eerst beginnen met te zeggen dat ik geniet van games in pixelart-stijl. Als je dat niet doet, zal dit geen spel zijn waar je veel plezier aan zult beleven. De kunst is een beetje repetitief, maar het is goed gedaan en alle verschillende omgevingen zijn erg ambient. Sommige podia hebben weerseffecten die je echt debuut maken, wat echt een coole toevoeging is. Het geluid is al met al goed. Het spel is leuk en sommige borden zijn uitdagend tot op het punt van frustratie, maar het is over het algemeen jouw schuld. En er lijken geen gedwongen advertenties te zijn.
Tof gappie!
Het is een geweldig spel... alleen de benzinetimer is te lang, dus ik moest 2 of 3 uur wachten om het opnieuw te spelen...
Cool en alles behalve zoals levelen en geld krijgen duurt een beetje te lang. Maar het is echt een goed spel
Okee
Veel plezier met dit spel. Doet me denken aan Zombie Trailer Park dat ik vroeger op BlackBerry speelde, maar dan veel beter. Game gebruikt energie per niveau, maar de advertentie-opties zorgen ervoor dat er gemakkelijk meer kan worden gewonnen. Als de advertenties beperkt zijn, heb ik de limiet nog niet bereikt en heb ik uren gespeeld. Geweldig systeem. Ik geef een lage beoordeling omdat ik niet kan deelnemen aan evenementen of schermutselingen, omdat ik niet kan inloggen op mijn Google-account. Nadat ik contact had opgenomen met de game-ondersteuning en werd genegeerd, werd de beoordeling verlaagd.
Zeer teleurgesteld over de game-crashes en slechte klantenondersteuning. Wat betreft compensatie voor wat ik verloor en negeerde. Ik zou nul sterren geven indien mogelijk. Speel dit spel niet mensen
Hallo ontwikkelaars van deze game Ik wil iets melden waarvan ik niet weet of het een bug is, maar mijn game crasht elke keer als ik een militaire case open Ik krijg altijd een bericht dat de game crasht, het gebeurt altijd elke keer dat ik een militaire case open en het irriteert me en elke keer als ik het spel open nadat de militaire zaak is gecrasht, is mijn spel mijn militaire zaak verdwenen, maar ik krijg niets zoals mijn gratis te openen militaire zaak is te gebruiken, maar ik krijg niets plss devs repareer dit en ik geef deze game 5 sterren .
Fatsoenlijk spel verborgen achter een betaalmuur. Naai de ontwikkelaar voor het bestendigen van een financieel beledigend model.
Super !!!!
Nou, ik zou 5 sterren plaatsen, maar met het aantal microtransacties verpest het gewoon het beste en nu met de skins die buffs geven, maar ontgrendeld via een betaalmuur en sommige personages, is het gewoon niet goed, maak het tenminste goedkoper of koopbaar met munten
Een kogelvrije vijand voor je bus plaatsen is een slecht ontwerp voor een game waarbij de bus onbeschadigd moet zijn voor een 3-sterrenoverwinning. Het is een lokaas voor spelers om advertenties voor brandstof te blijven spelen, omdat het bijna onmogelijk is om het te doden met een kosteneenheid van 15. Zelfs een versterkte rng-eenheid kan het niet doden. Tenzij je het terug wilt volgen. Je moet je goedkoopste eenheid upgraden om deze te wissen zonder busschade.
Het is een goed spel, alleen een beetje betalen om te winnen is erg moeilijk voor gewone spelers. Zou wat meer geld willen voor missies in plaats van 6 munten, kijk dan een advertentie voor 50
Pay2Win
Beste ervaring Ik heb al heel, heel lang niet meer genoten van het spelen van een game aan de telefoon