Post by fensgelnifinca on Mar 8, 2022 4:46:45 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Castle Clash: Guild Royale ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Castle Clash: Guild Royale IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mere alle hack ▞▞▞
▞▞▞ Castle Clash: Guild Royale 2022 version ▞▞▞
Dette spil plejede at være fantastisk. De har tilføjet mange ting og efterladt så mange ubrugelige spiltilstande bag sig. Stort set betale for at spille. Warden-systemet stinker, de er nødt til at bringe artefakter tilbage. Opdatering: efter at have åbnet appen fandt jeg ud af, at jeg var blevet logget ud af min konto. da jeg forsøgte at linke min konto, stod der, at kontoen allerede var i brug. efter geninstallation af appen er det samme problem. hej ville blive værdsat
Learn French Beginner Grammar Education cqnk
fantastiske
Elsker dette spil. Begyndte at spille i slutningen af 2013, mistede den konto, lavede derefter en ny i midten af 2014, og spiller stadig den dag i dag. Spillet er fantastisk, og har masser at byde på. Den eneste bekymring, jeg har, er den absurde mængde af helte, der tilføjes. Selvom det er rart at have flere muligheder, skaber det til gengæld et større tilbageslag for mindre/nye spillere. Det ville være meget værdsat at give afstand til nye heltedråber, og jeg ved, at samfundet også ville kunne lide det.
Synes det er et okay apil, men det bliver hurtigt for kedeligt.
Castle Clash: Guild Royale Strategie bgkc
Tag det fra en gammel professionel, dette spil er ikke det værd. Jeg brugte år på at spille dette og klatrede op i graderne til at være en af spilskifterne på det tidspunkt. Jeg ledede et af de bedste guilds og associerede med hvalerne og de mest populære youtubere til daglig på grund af den indflydelse, jeg havde. Men spillet tog en drejning og blev bare for rodet og alt for afhængig af mængden af brugte penge. Du kan bogstaveligt talt ikke konkurrere, hvis du ikke bruger hundredvis af dollars. Dette spil døde på grund af IGGs grådighed.
Spilet
Jeg elsker dette spil, jeg har spillet det i årevis, det er så sjovt, at det er en god måde at dræbe time raid nogle baser bliver fede nye og fantastiske helte. Jeg elsker dette spil, og jeg anbefaler det til folk, der elsker at gå op i niveau og gøre basen stærkere
Castle Clash: Guild Royale სტრატეგია iezi
Lav spring-knap for at springe selvstudiet over. Kedeligt spiltilstand. Afk arena kopierede igg stil narcia, men det var meget bedre og interessant.
Castle Clash: Guild Royale Strateške igre zmyo
Ikke den bedste app
Castle Clash: Guild Royale 策略 hks
Sjovt...i et stykke tid Men, der er for meget snak og for lidt leg...Det så ud til at tage foreløbig, og jeg bliver stadig undervist....Det tager evigheder yw
Jeg har spillet dette spil siden det kom ud, og jeg har haft en blandet oplevelse, det startede som et fantastisk spil, man kunne spille i lang tid uden at kede sig overhovedet, men langsomt blev det bare en massiv p2w oplevelse, jeg spillede f2p for en antal år, og så lagde jeg endelig 50$ ind i spillet, og min konto siger bare, at det ikke er rimeligt.
For et par år tilbage var dette spil fantastisk, og uden tvivl mit yndlings mobilspil. nu er dette spil faldet ned i kaninhullet og presser kraftigt *køb dette* ned i halsen på dig. det er vist et fantastisk spil. men gameplaymæssigt er det faldet og hårdt. opdateringer er altid gode, men nu kommer de for hurtigt, og man når ikke at nyde følelsen af at få den nye helt, før 3 nye udkommer, hvoraf 2 du skal KØBE PERLE for at vinde ved en BEGIVENHED uden odds i din gunst.
Super fedt spil og masser af spillere selv om det er længe siden det kom ud
For en første timer finder jeg denne app en smule forvirrende at spille. Spillet er nemt at vinde, men jeg foreslår, at de skal sætte som en lyd, der læser dialogerne, fordi dialogerne er lidt små. Deres grafik er virkelig sød og flot. Alt i alt er det en ganske god app, men den tager bare for meget plads på telefonen.
dette spil er super sjovt, jeg anbefaler det stærkt til folk, der kan lide spil, hvor du kan gøre ting frit, og du kan få så mange penge og andre materialer, som du har brug for. bedste spil nogensinde
Bare et halt sted, der kun er for ptp-spillerne. Og selv efter at have betalt penge, har du bare chancen for at få, hvad du vil have... og efter et stykke tid føler du, at du aldrig vil slå de stærke... jeg mener dem, der har betalt en masse penge. Spild ikke din tid, jeg spillede det i lang tid, og jeg fortryder det
Jeg skal være ærlig, jeg downloadede kun dette for at få robux, men det er ikke så slemt et spil, det er faktisk ret godt, men gør venligst karaktererne mere passende, fordi du får den øverste del til at vise, at den er form, hvilket er dårligt, meget dårligt, som du kunne Jeg har lige lavet det til en lige linje, og gør venligst du ved hvad mindre og en linje, fordi du vil blinde, hvem der nogensinde spiller dette spil og er en dreng
Den eneste grund til, at jeg fik dette, var, at jeg skulle bestå en er du menneske-test på et websted. Jeg kan stadig ikke lide dette, og jeg vil ikke anbefale en ripoff af clash of clans. Vi har allerede clash royale. Vi har ikke brug for EN ANDEN, der løber rundt.
Ganske ok
Virkelig godt
Super fedt
"Desværre reagerer Castle Clash ikke." Jeg prøvede at spille mere end 10 gange, og den sætning blev ved med at dukke op på min skærm. Åh! Så irriterende.
Ok opdatering på min tidligere anmeldelse: Godt før de gjorde legender virkelig billige, brugte jeg over 100 $ på dette spil. Fordi alle de gode helte kostede mindst 19$+ dengang. Nu kan du købe alle de bedste og nyeste helte for 9$, hvilket er bullsheep! For der er heller ingen tilbagebetalingsknappen for alle køb. Når de tilføjer, at jeg vil overveje at spille igen. Bah farvel!
Appen er den bedste måde at kæmpe på😃😎😎😘
God oplevelse, bortset fra at spillerne i starten af spillet skal spille, jeg raider nye spillere, og jeg ender med at stirre alle 3, bortset fra at jeg har det fantastisk med at spille!
Clash Of Clans er MEGET bedre!!!
Du kan helt sikkert betale for at vinde i dette spil, men jeg er kommet videre her og har kun brugt mindre end $10. Og du ville ikke være langt bagud uden penge brugt. Alt i alt et fantastisk spil, og jeg kommer helt sikkert til at spille dette spil i lang tid
Så kedeligt
Det er en glans af clash copy Game Dont install it. Hvis du har slettet det
Fra sidste opdatering er helte ikke synlige, det viser kun skyggen af dem. Det ødelægger spillet. Hvis det er en fejl, så reparer det hurtigst muligt. Ellers er dette spil godt.
Det var virkelig svært at forstå, men var godt på nogle måder som grafikken
Skod spil
Den er da ok
Jeg har spillet denne F2P i årevis, og der er masser at lave uden annoncer eller betaling. De gør et godt stykke arbejde med at give belønninger for slibning, og opdateringerne holder dig nødt til at indhente det.
Har spillet dette spil i næsten 6 år, da Pumpkin Duke er så opsigtsvækkende, og når du ser Skull-ridder på fjendens base, er det auto-pass, men nu er selv en ny udgivelseshelt så ubrugelig, når du kæmper mod en Lavanica max med al skæbne, træk osv. 6 helte vs 1 helt, og du taber stadig, jeg savner de gamle dage, når du har en PD, du har en chance for at vinde, 1 helt det tager 1 år at max. især skæbne og karaktertræk.
Castle Clash: Guild Royale Estratégia uwk
Betal for at spille eller vind efter 2 dage, kan bogstaveligt talt ikke vinde efter det, medmindre du køber opgraderinger.. hader denne model..
Dette spil plejede at være sjovt, så betaler de alt for meget for at vinde, og nu tilføjer de annoncer overalt. Der er nu en annonce, før spillet overhovedet indlæses!
Er det ikke noget man har sat før ikke?
det er et godt spil, men hvis du ikke har lyst til at bruge hundreder og hundredvis af dollars i afløbet for dette spil, ville jeg ikke engang tænke på at anbefale det
Det er et godt spil, men jeg er ikke i stand til at få dyrehandleren med i spillet, den siger, at maksimal byggekapacitet er nået, men jeg har det ikke
Super sjovt og interaktivt. Masser af udfordringer at overvinde, selv når du tror, du har ramt toppen. Vil anbefale til alle, der er til basebuilding og/eller strategispil.
Det er et ret fantastisk spil. Hvis du også kan lide, få rigtig gode helte og sådan, brug bare penge lol, men alt sammen er det et ok spil.
Fint sjovt spil
Dette spil har fantastisk grafik. Spillet er ikke som clash of clans, og det kan derfor ikke betale sig at vinde. Alt i alt er det sjovt og vanedannende. IGG MÅ blive ved med at lave opdateringer, så spillet fortsætter med at forbedre sig. TAK FOR DET FANTASTISKE SPIL IGG!
Mangler legender