Post by prombeltacase on Mar 7, 2022 3:27:23 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Word Search - Word Puzzle Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Word Search - Word Puzzle Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ kodar fler tokens ▞▞▞
▞▞▞ Word Search - Word Puzzle Game 2022 version ▞▞▞
Bråkar mycket så jag avinstallerar det 😔
Orden lär en del barn att lära sig ord
Bra. Lite. Långsam. För. Mig. Men. Övergripande. Inte många. Annonser. Jag uppskattar. Det. Mycket. Mycket.
Lagring
Egyszerűen Tanulj Japánul Utazás és helyi információk aspg
Inga annonser är alltid ett plus för mig i alla spel. Som en utmaning också.
Det är bokstavligen samma pussel om och om igen. Blev tråkigt snabbt. Samma ord upprepas i stort sett varje pussel.
Jag känner mig välsignad med dessa ordspel, de skärper mina sinnen dagligen. de motiverar....det hjälper också våra barn att vara engelska.....
De skickar aviseringar för att få en daglig present men det finns inget sådant. Falsk marknadsföring
Även om det här spelet är roligt uppstår problemet när vi är på de övre nivåerna (pekskärmen svarar inte alls). Vänligen rätta till denna bugg.
För många annonser
Jag gillar f2f han spelet
Inget sätt att bli av med annonser. Det finns mycket bättre ordsökningsapp-spel
Word Search - Word Puzzle Game Word xie
Appen är bra och jag skulle ha gett 5 stjärnor men yr reklam är ett skämt de är alldeles för långa och kan inte ta bort från spelet jag spelade vänligen reda ut detta i kommer att ta bort yr app.
Word Search - Word Puzzle Game Sõnamängud ury
Väntande hjul stannar inte.
Många annonser efter att du kommit igång
Jag gillar spelet
Andra nivån, djur, det fanns bokstavligen inget sätt att välja ordet efterfrågade. Pusslet hade bara ett "b" och inga andra bokstäver "e" för ordet "bi". Skulle inte bry mig, förutom att du inte kan gå vidare utan 100%. Hur har detta 4,8 stjärnor utan intern korrekturläsning? Inte imponerad, avinstallerar, sluta betala för dina stjärnor...
2:a recensionen. ännu lättare än tidigare! Förra gången jag strålade detta. så skönt att kryssa genom livet så här.
Medan jag är van vid annonser och väntar på att de ska fortsätta spela, är annonserna på det här så kvinnofientliga och skamliga att jag inte kan ta det. För att inte nämna att det inte finns något sätt att stänga av annonserna och de ljuder om telefonens ljud är på. Var tvungen att ta bort även om jag gillade själva sökningen
Det här spelet är så bra
ta mig inte ur spelet för att betygsätta spelet 4-stjärnigt till 1 stjärna för att jag drar mig bort från mina hjärnaktiviteter
Det här spelet är asoume
Detta är jättekul spel
Till en början är det inte svårt men vid etapp 11 är det svårt för mig nu, prova det själv
det är trevligt men det här går långsamt att ladda ner😔
Det är roligt och du förbättrar ditt ordförråd. Tack
Den laddade men kommer inte att spela!!!😒
Tack
Grymt bra! Äntligen ett spel jag kan njuta av utan mycket press!
För många annonser för andra spel. Jag avinstallerar. Jag har samma problem som otgers... kan inte avinstallera.
Jag gillar det här spelet eftersom det är väldigt intressant spel och hjärna 🧠 spel Jag gillar det 👌🤘🤘 och vi kan skapa nya ord och vi kan se våra talanger 🐈☺️✌️♥️ Tack ☺️
Riktigt bra spel kom och testa lyckan och se hur du lägger upp till det fantastiska
för många annonser
Tråkig. Använd några av samma ord om och om igen.
Ganska roligt spel. Och, till skillnad från många andra mobilspel, skjuts det inte annonser in i användarens ansikte varannan sekund!
Var ett bra spel men på nivå 74 går två av orden på listan TRUF AND GROWER till thevbonus-ordlistan men de finns på reg-listan! Jag kan inte längre gå vidare till nästa nivå! Så frustrerande!
Kelime Arama Türkçe Kelime emdk
ORDSÖKRESAN HAR BÖRJAT ATT BLI EN SUPP HOS MIG! JAG LETAR EFTER ETT SÅ HÄR SPEL! NJUTNING, STORT VAL AV ORD, ORDSORTIMENTET SLUTAR ALDRIG! HAR DU TESTAD DETTA SPEL? OM INTE, SPELA OCH DU KOMMER ATT FÖRSTÅ VARFÖR DET ÄR ETT 5*****SPEL! ÄLSKAR SPELET!!!! DETTA ÄR ETT GULDSTJÄRNISKT SPEL, MISSA INTE! JAG GILLAR ORDSÖKRESA FÖR ATT DEN ÄR DITT INTRESSE OCH ALDRIG tråkig! ETT MYCKET VÄL SAMMANSTÄLLT SPEL! NJUT! DU TRÖTTAR ALDRIG PÅ ORDSÖKRESAN, HÅLLA UPP MED STORA ORD! VARIT HÄR
Fungerar inte
Bra spel för att fylla tiden
Väldigt mycket dåligt spel 👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👺👺👺👺👺👺👺😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😠😠😠😠😠😠😭😭😭😭😭😭
Tack för det här spelet